ساقی نامه

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست / که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

ساقی نامه

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست / که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

یادداشت های شخصی من درباره‌ی اتفاقات زندگیم و مهارت‌هایی که باید کسب کنم :)

دانشجوی شیمی کاربردی
که علاقه‌مند به یادگیری مهارت های ارزش‌آفرینی و Aftereffects هستم :)

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کتاب :)

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ب.ظ

من هم مثل خیلی های دیگر معتقدم که هنوز هم کتاب الکترونیکی جای کتاب کاغذی را نمی گیرد اما اقتضای زندگی این روزها طوری است که نمی شود بعضی کتاب هایی که خیلی دوستشان داری و بعضاً وزنشان از نیم کیلو تجاوز می کند را داخل کیفت بیندازی و این ور و آن ور ببری، به خاطر همین است که حدود دو سالی می شود از اپلیکیشن های کتاب‌خوان استفاده می کنم، مثل فیدیبو و کتابراه.

این روزها نمایشگاه کتاب برپاست و من به جای کتاب‌های کاغذی نمایشگاه، چند کتاب از فیدیبو و کتابراه خریده‌ام، بعد از کتاب «قدرت عادت»، شاید از بهترین کتاب‌هایی باشد که خوانده‌ام و می‌خوانم.

نمی‌دانم کار درستی است یا نه؛ من سه کتاب را هم‌زمان باهم می‌خوانم و از هر سه خیلی راضی هستم.

·        هفت عادت مردمان مؤثر

·        برتری خفیف

·        آخرین سخنرانی

از متمم ممنونم که من را با "مدل ذهنی" آشنا کرد و حالا شاید خیلی بهتر از قبل می‌توانم محتوای این کتاب‌ها را درک کنم.

هر سه کتاب با موضوع توسعه‌ی فردی است. اگر تمایل به خواندن آن‌ها داشتید، در فیدیبو و کتابراه چند صفحه به عنوان نمونه و رایگان گذاشته شده است.

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۷
ساقی نبی لو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی